Carta de compromisos

Garantim la plena satisfacció dels nostres clients

 

A GESTAIGUA ens hem proposat estar al servei dels nostres clients. Per això hem llançat cinc compromisos que són el resultat de la nostra evolució i de l'aposta contínua per millorar l'atenció i servei a Calella.

A continuació, podràs conèixer cadascun d'aquests compromisos, així com els terminis establerts i indemnitzacions en cas d'incompliment. Data entrada en vigor des de l'1 d'abril de 2015.

  • Responsabilitat

    Instal·lació del comptador en 24 hores

    El nostre objectiu és prioritzar la instal·lació del comptador, reduint així l'espai de temps que el client està desproveït.

    Ens comprometem a efectuar la instal·lació del comptador abans de 24 hores a partir de la formalització del contracte de subministrament.

    En cas contrari, rebràs una compensació econòmica de 10€. Veure clàusules generals i particulars.

  • Eficiència

    Avís d'excés de consum

    Com a gestors d'un recurs escàs i limitat, el nostre objectiu s'engloba en les Polítiques de Sostenibilitat del Medi Ambient, vetllant per un ús responsable de l'aigua. Per tant, fem servir els seus recursos i tecnologia per informar als nostres clients d'aquells consums anòmals que poden ser originats per deficiències en les instal·lacions interiors dels immobles.

    Sempre que detectem un consum per sobre de l'habitual, ens comprometem a comunicar-t'ho mitjançant un avís dipositat a la bústia, o en qualsevol cas mitjançant un missatge a la factura corresponent.

    En cas contrari, rebràs una compensació econòmica de 10€. Veure clàusules generals i particulars.

  • Proximitat

    Resposta a les reclamacions

    Aquest compromís s'engloba en les nostres Polítiques d'Orientació al Client, valorant les opinions dels mateixos quan el servei que reben no arriba a les seves expectatives. Donar una resposta a temps és tan important com la qualitat de la mateixa.

    Ens comprometem a donar resposta a les reclamacions en un termini màxim de 10 dies hàbils.

    En cas contrari, rebràs una compensació econòmica de 10€. Veure clàusules generals i particulars.

  • Precisió

    Exactitud a la factura

    Les factures emeses per GESTAIGUA s'efectuen amb la màxima exactitud, tenint en compte les lectures realitzades i les tarifes vigents en cada moment.

    Ens comprometem a la rectificació en cas d'error en la  lectura de la teva factura atribuïble a l'empresa.

    En cas contrari, rebràs una compensació econòmica de 10€. Veure clàusules generals i particulars.

  • Agilitat

    Gestions comercials immediates

    El nostre objectiu és agilitzar la comunicació amb els nostres clients, reduint així el temps d'espera des de la sol·licitud.

    Ens comprometem a executar de forma immediata les següents gestions comercials: canvi de titular del subministrament per a habitatges, actualització de domicili de correspondència, actualització de dades bancàries i emissió de duplicats de factures.

    En cas contrari, rebràs una compensació econòmica de 10€. Veure clàusules generals i particulars.